Para os meus amigos e minha família na Roménia

13/12/2012 14:36

 

Hoje você vai escrever um artigo para a minha família e meus amigos na Roménia, porque eu sinto falta deles. Você pode ler o artigo você mesmo usando a função de tradução.

Eu si familia mea am facut un obicei sa facem curatenie impreuna intr-o zi pe saptamana. Am ales ziua de sambata, pentru ca nimeni nu munceste in aceasta zi si nimeni nu e ocupat cu mersul la cursurile de la facultate .

Stiti cum se zice : cu cat mai multe persoane , cu atat mai bine. Si timpul ocupat cu curatenie se scurteaza .Fiecare are sarcinile bine trasate, fiecare isi vede de treaba si daca este cazul , ne ajutam intre noi. De obicei , obisnuim sa facem fiecare curat in cate o camera. Fiecare unde isi petrece cel mai mult timp  sa nu existe discutii ca “ strangem dupa altul”. Asa ca mama si-a ales bucataria, tata sufrageria si eu, bineinteles , camera mea .

Nici nu mi-ar placea sa se bage cineva printre lucrurile mele. Eu am o ordine bine pusa la punct si numai eu pot gasi ceea ce am nevoie .

E destul de greu ca o singura persoana sa faca curatenie in toata casa. Imi sunam parintii in weekenduri  si mama era singura acasa , pentru ca tata era trimis in diferite localitati cu munca  si imi spunea mereu pe un ton obosit ca e totul bine , desi stiam ca nu renuntase la acest obicei de a face curatenie in ziua de sambata .Si facea totul singura . Era deja ora 5 si ea nu terminase. Cand faceam impreuna, totul era gata pana la ora 1.

Weekendul trecut ne-am decis ca e cazul sa incepem curatenia de sarbatori. O munca mai minutioasa  si mai multe ore petrecute cu ustensilele de curatenie in mana. Nu e chiar activitatea mea preferata , dar cineva trebuie sa faca si asta , nu? Desi i-am recomandat mamei in urma cu ceva timp sa angajam o firma de curatenie sa o scutesc de toata munca, ei ii placea sentimentul de dupa terminarea curateniei cand totul era curat si era mandra de munca pe care o realizase . Stia ca ea isi concentrase toate eforturile in aceasta munca si rezultatul era pe masura .

Anul acesta,a decis ca este cazul sa apelam in sfarsit la renumitele firme de curatenie. Eu fiind plecat in Portugalia la studii si cum nu ajungeam acasa decat cateva zile pe an, nu se indura sa imi traseze din nou sarcini pentru curatenie. Vroia doar sa ne bucuram impreuna de putinele momente pe care le avem,iar tatal meu avea o perioada aglomerata la munca si ajungea foarte tarziu acasa, incepuse sa lucreze chiar si in weekenduri .

Am apelat la prieteni de familie care au avut experiente cu firme de curatenie si ne-au recomandat mai multe persoane o anumita firma . Daca vreti sa aflati despre ce firma este vorba, intrati aici .

Mama era putin sceptica la inceput, dar parerea i s-a schimbat in bine la sfarsitul serviciului.

Totul atat de curat si fara nici un efort din partea ei . A fost atat de multumita incat si-a promis ca de acum inainte , o sa devina clienta fidela . Raportul calitate-pret era foarte bun,nimic de reprosat .

Asa ca anul acesta ne vom relaxa din plin si ne vom bucura de clipele minunate petrecute in familie de sarbatori. Trebuie sa incep cautarile pentru cadouri de Craciun , pentru ca familia mea merita tot ce e mai bun . Nici prietenii nu vor fi lasati la o parte, pentru ca si ei au un loc special in viata mea .